Вебінар «Практикум емоційної стійкості для освітян “Арттерапевтичні техніки для позитивного емоційного фону”»

       Сучасні умови роботи освітян в Україні характеризуються високою інтенсивністю, постійними змінами та значним емоційним навантаженням. Вчителі щодня взаємодіють із великою кількістю учнів, реагують на непередбачувані ситуації, утримують увагу класу, підтримують дітей, адаптуються до реформ і працюють у середовищі підвищеної тривоги. Це створює хронічне психоемоційне напруження, яке призводить до виснаження, зниження мотивації, погіршення емоційного фону та втрати внутрішньої стійкості.

Емоційна стійкість є ключовим фактором професійного довголіття педагога — вона визначає здатність зберігати спокій, гнучкість, ясність мислення та врівноваженість у складних умовах. Саме від неї залежить вміння запобігати професійному вигоранню, відновлюватися після стресу, підтримувати позитивний емоційний стан та ресурсність.

Арттерапевтичні методи — один із найбіологічніших, безпечних та доказових підходів для регуляції емоцій, профілактики виснаження й відновлення внутрішньої рівноваги. Творчі техніки активують нейробіологічні механізми заспокоєння, сприяють емоційному розвантаженню, знижують рівень внутрішньої напруги та допомагають педагогам повертатися до стану стабільності й позитивного настрою.

Практикум дозволяє освітянам глибше зрозуміти власний емоційний стан, навчитися підтримувати себе у складних ситуаціях, формувати емоційну стійкість та зміцнювати позитивний емоційний фон як у професійному, так і в особистому житті.

 

Вебінар «Практикум емоційної стійкості для освітян “Арттерапевтичні техніки для позитивного емоційного фону”» відбудеться 22 грудня 2025 р. о 18:00.

Посилання на реєстрацію перейти

Джерело: vseosvita

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Вебінар «Навчання та розвиток дітей із синдромом Дауна: методичні рекомендації та ідеї для занять»

Планування роботи фахівцями психологічної служби на 2022/2023 навчальний рік

Вебінар «Розвиток дрібної моторики як складової процесу активізації мовлення дітей з ООП. Практичні кейси»