Гра виступає важливим елементом у житті дитини: досягти майстерності в певних навичках; контролювати своє оточення; підтримувати один одного; бути креативними; толерантними, самостійними. Гра може виконувати кілька важливих функцій: засіб мінімізації, отже, наслідки своїх дій та навчання; можливість спробувати комбінації своєї поведінки; можливість ризикувати, не боятись невдач; досліджувати та експериментувати; можливість для творчих результатів; зона проксимального розвитку. Щоб зрозуміти гру, спочатку ми повинні зрозуміти важливість оточення в очах дітей і дорослих. Структуруючи освітнє середовище для гри, перш за все вихователю потрібно розглянути наступні питання: Який простір потребують діти дошкільного віку як у приміщенні, так і на відкритому повітрі? Чи є чітко позначені місця, в яких можуть знаходитись діти? Чи достатньо місця між зонами для прогулянок навколо? Усі ці особливості створення освітнього середовища сприятимуть свободі дітей обирати власну діяльність, що, ...
Коментарі
Дописати коментар