Планування роботи фахівцями психологічної служби на 2022/2023 навчальний рік

 

1.      Практичним психологам та соціальним педагогам варто підвищувати професійну компетентність у напрямі оволодіння сучасними технологіями психологічної допомоги.

2.      МОН рекомендує здійснювати просвітницьку роботу, основний зміст якої полягає у:

·       інформуванні з проблем торгівлі людьми;

·    інформуванні з питань запобігання та протидії домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні;

·   ознайомленні педагогів з технологіями надання першої психологічної допомоги учасникам освітнього процесу та запровадження «Психологічної хвилинки» під час уроків;

·   інформуванні про вплив та наслідки вживання наркотичних, психоактивних речовин, алкоголю та тютюнопаління;

·       ознайомленні учасників освітнього процесу із загрозами, які може нести інтернет (шахрайство, спам, кібербулінг тощо);

·         популяризації ненасильницької моделі поведінки;

·   ознайомленні педагогів та батьків з основними закономірностями та умовами сприятливого розвитку дитини.

3.      Здійснювати профілактичну роботу з подолання злочинності серед неповнолітніх.

4.      Підвищувати рівень просвітницької роботи щодо оволодіння учнями знаннями та навичками, необхідними для формування культури здорового способу життя.

5.      Допомогти дітям напрацювати механізми стресостійкості, навчити технікам, які допоможуть стабілізуватися та легше впоратися зі спогадами про пережите.

6.      Систематично проводити профорієнтаційну роботу.

7.      Запроваджувати онлайн-консультування у своїй трудовій діяльності. Онлайн-консультування може практикуватися як додатковий засіб, підключений до процесу консультування «тет-а-тет», або як незалежний процес.

8.      Здійснювати психологічне та соціально-педагогічне забезпечення та супровід інклюзивного навчання дітей з ООП, консультативну і просвітницьку роботу з батьками.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Вебінар «Навчання та розвиток дітей із синдромом Дауна: методичні рекомендації та ідеї для занять»

Вебінар «Розвиток дрібної моторики як складової процесу активізації мовлення дітей з ООП. Практичні кейси»