ГО «Всеукраїнська асоціація практикуючих психологів» спільно з партнерами Psychologische Hochschule Berlin, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України, ГО «Інститут миру і порозуміння» ГО «Агенція Розвитку Проєктних Ініціатив», Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Дніпропетровський обласний навчально-методичний центр практичної психології і соціальної роботи Центр психічного здоров’я Національного університету «Києво-Могилянська академія», Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти,Кафедра практичної психології КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” Запрошує психологів, соціальних педагогів, вчителів та управлінців у сфері освіти до участі в Міжнародному круглому столі «ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА УЧАСНИКАМ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ» «PSYCHOLOGYCAL HELP TO PARTICIPANS OF THE EDUCATIONAL PROCESS IN WAR CONDITION" Під час круглого столу будуть
Занепад сил, стан байдужості, млявості - найчастіші симптом втрати душевної рівноваги. Коли людина вкладає свою енергію в якусь дуже важливу, особливо значущу для неї подію, ситуацію - це відтягує на себе багато ресурсу, тотально захоплює увагу. У цьому випадку довго фокусуватися на значимій ситуації означає бути поглинутим нею. Так людина зі стану ейфорії може провалитися у стан апатії: емоційного згасання, слабкості, занепаду сил. Апатія, хоч би як це здалося дивним, виконує захисну функцію організму, ніби "перезавантажуючи" його на новий лад. Це може тривати (при відсутності скарг на інші симптоми) кілька днів і відіграти позитивну роль для людини, даючи "відпочити" від бурхливих емоцій. Затяжна апатія може перерости в депресію! Між депресією та апатією є різниця. ü Апатія — це стан, для якого характерні байдужість, відсутність інтересу до людей та подій. ü Депресія — це хвороба, яка потребує лікува
У більшості дітей із затримкою психічного розвитку може спостерігатися розгальмованість процесів нервової системи, внаслідок чого виникає надмірна рухливість, часте переключення уваги між різними видами діяльності. Відповідно, такі діти перебувають у постійному русі, навколишній світ сприймають поверхово та, не дослухаючись до пояснень, одразу діють. Разом з тим може бути й інша картина, коли діти із ЗПР не сприймають пояснень та є повільними. Важливо, що діти із затримкою психічного розвитку потребують розрядки і зміни видів діяльності значно частіше за інших, але за умов класно-урочної системи навчання організувати це для них складно. Тому для дітей із ЗПР корекційні заняття є важливим і необхідним чинником розрядки і вираження власних емоцій. Вебінар «Корекційна робота з учнями у яких виявлено затримку психічного розвитку – інтелектуальні труднощі» відбудеться 31 березня 2023 р. о 18.00. Посилання на реєстрацію перейти Джерело: vseosvita
Коментарі
Дописати коментар