Є люди, які люблять нав’язувати свою допомогу або поспішають розв’язувати чужі проблеми. Найімовірніше, вони мають так званий комплекс рятівника. Які причини його появи? В основі комплексу рятівника – невпевненість людини у своїй самоцінності. Вона бачить свою цінність лише тоді, коли корисна іншим. Ймовірно, в дитинстві людина мусила “заробляти” любов батьків. Вона виросла, і тепер у неї є стійка потреба бути корисною оточенню, демонструвати їм свою безвідмовність. Проте винагородою за постійне бажання допомогти далеко не завжди є вдячність. З часом інші починають приймати безвідмовність як належне і зляться, коли замість звичної готовності допомогти людина відмовляє. Чому ж комплекс рятівника так складно розпізнати та позбутися його? Бо роль рятівника має декілька прихованих “вигод”: - Людина набуває відчуття власного достоїнства, а її самооцінка росте, коли вона допомагає іншим. - Помічник має можливість контролювати різні аспекти. Цим часто зловживають батьки щодо сво
Під час курсу «Діалоги без тривоги» ви дізнаєтеся про різні способи подолання тривожності. В основі курсу — реальні питання різних людей. На них відповідає професійна психотерапевтка Ольга Семенова , яка очолює психологічну службу громадської організації «Інсайт» (Україна), консультує фонд «Повернись живим» та веде приватну практику. Курс містить перевірену інформацію, практичні методи та вправи — ви напевне знайдете те, що підійде саме вам. Пройти онлайн-курс можна на платформі Edera за покликанням перейти Джерело: Edera
Гра виступає важливим елементом у житті дитини: досягти майстерності в певних навичках; контролювати своє оточення; підтримувати один одного; бути креативними; толерантними, самостійними. Гра може виконувати кілька важливих функцій: засіб мінімізації, отже, наслідки своїх дій та навчання; можливість спробувати комбінації своєї поведінки; можливість ризикувати, не боятись невдач; досліджувати та експериментувати; можливість для творчих результатів; зона проксимального розвитку. Щоб зрозуміти гру, спочатку ми повинні зрозуміти важливість оточення в очах дітей і дорослих. Структуруючи освітнє середовище для гри, перш за все вихователю потрібно розглянути наступні питання: Який простір потребують діти дошкільного віку як у приміщенні, так і на відкритому повітрі? Чи є чітко позначені місця, в яких можуть знаходитись діти? Чи достатньо місця між зонами для прогулянок навколо? Усі ці особливості створення освітнього середовища сприятимуть свободі дітей обирати власну діяльність, що, в св
Коментарі
Дописати коментар