Є люди, які люблять нав’язувати свою допомогу або поспішають розв’язувати чужі проблеми. Найімовірніше, вони мають так званий комплекс рятівника. Які причини його появи? В основі комплексу рятівника – невпевненість людини у своїй самоцінності. Вона бачить свою цінність лише тоді, коли корисна іншим. Ймовірно, в дитинстві людина мусила “заробляти” любов батьків. Вона виросла, і тепер у неї є стійка потреба бути корисною оточенню, демонструвати їм свою безвідмовність. Проте винагородою за постійне бажання допомогти далеко не завжди є вдячність. З часом інші починають приймати безвідмовність як належне і зляться, коли замість звичної готовності допомогти людина відмовляє. Чому ж комплекс рятівника так складно розпізнати та позбутися його? Бо роль рятівника має декілька прихованих “вигод”: - Людина набуває відчуття власного достоїнства, а її самооцінка росте, коли вона допомагає іншим. - Помічник має можливість контролювати різні аспекти. Цим часто зловживають б...
Вкрай важливо якомога раніше виявити порушення розвитку у дітей. Насправді служби раннього втручання в Україні знаходяться на стадії становлення. Тому фахівці в різних галузях, особливо в галузі освіти, активно працюють над вивченням основних показників раннього розвитку дітей. Рухові навички, комунікативні здібності та навички соціальної взаємодії немовлят потребують поглибленого вивчення. Тому ми зосереджуємо свою увагу на вивченні основних показників відхилень у розвитку для виявлення ознак аутизму у дітей. Раннє виявлення проявів аутистичного спектру є запорукою успішної корекційної роботи та розвитку найважливіших соціальних навичок. Вебінар «Червоні прапорці в розвитку дитини: на що слід звернути увагу» відбудеться 08 липня 2024 р. о 18.00. Посилання на реєстрацію перейти Джерело: НА УРОК
Обдаровані діти не тільки думають інакше, ніж інші діти, вони також відчувають інакше. Їхня інтелектуальна складність поєднується з емоційною інтенсивністю, щоб дати їм якісно інший спосіб сприйняття світу. Цей унікальний погляд на життя глибоко впливає на їхні соціальні стосунки з однолітками. Крім того, такі особистісні характеристики, як ідеалізм, розширена моральна свідомість і інтроверсія, ще більше відрізняють їх. Для соціального та емоційного благополуччя обдарованих дітей необхідно, щоб педагоги та батьки сприймали ці відмінності як «нормальні для обдарованих» і щоб їм допомогли знайти справжніх інтелектуальних однолітків. Таким чином вони зможуть виразити свою унікальність у світі. Вебінар «Казкотворчість як технологія розвитку здібностей та обдарованості дітей дошкільного віку» відбудеться 22 травня 2024 р. о 16.00. Посилання на реєстрацію перейти Джерело: Академія інноваційного розвитку
Коментарі
Дописати коментар