Вебінар «Рух як ресурс розвитку: фізична активність дітей з інтелектуальними порушеннями в освітньому процесі»

В умовах інклюзивного навчання рухова активність дедалі частіше розглядається як ефективний інструмент впливу на когнітивну, емоційно-вольову та соціальну сфери дитини. Діти з інтелектуальними порушеннями потребують адаптованого підходу до рухової діяльності з урахуванням темпу роботи, мотивації та рівня розуміння інструкцій, а також поєднання освітніх і корекційних завдань.

Для того щоб педагогічні працівники могли впевненіше орієнтуватися в організації безпечної й доцільної рухової діяльності таких дітей у межах освітнього процесу, важливо мати системне уявлення про практичні підходи та можливості адаптації фізичної активності. Під час вебінару розглянемо ключові аспекти організації рухової діяльності, актуальні для вчителів, вихователів, асистентів учителя, інструкторів з фізичної культури та фахівців психолого-педагогічного супроводу.

 

Вебінар «Рух як ресурс розвитку: фізична активність дітей з інтелектуальними порушеннями в освітньому процесі»  відбудеться 19 січня 2026 р. о 18:00.

 

Посилання на реєстрацію перейти

Джерело: НА УРОК

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Вебінар «Навчання та розвиток дітей із синдромом Дауна: методичні рекомендації та ідеї для занять»

Планування роботи фахівцями психологічної служби на 2022/2023 навчальний рік

Вебінар «Розвиток дрібної моторики як складової процесу активізації мовлення дітей з ООП. Практичні кейси»