Вебінар «Психоемоційний розвиток дитини з особливими освітніми потребами засобами арттерапії в умовах ЗДО»

 В дитячому віці відбуваються активні зміни і важливі зміни в психічному розвитку дітей, а саме розвиток рухової, мовленнєвої та емоційної сфери, що створюють підґрунтя для становлення особистості. В ранньому віці нервові процеси характеризуються недостатньою силою, урівноваженістю й рухливістю, недостатньо сформовано процеси внутрішнього гальмування. Це позначається на поведінці дітей. Вони легко втомлюються, емоційний стан доволі нестійкій. Це особливо помічається у дітей розвиток яких відрізняється від норми. Діти з особливими освітніми потребами можуть мати бар’єри у взаємодії з однолітками та самовираженні, труднощі в емоційному контролі та соціальної адаптації. Важливою умовою впровадження та реалізації якісної інклюзивної освіти є необхідність, не лише в підборі ефективних методів корекційно-розвиткової роботи, але й створення системності комплексу психосоціальних і педагогічних заходів з метою інтеграції дитини до умов закладу дошкільної освіти, та створення умов для оптимізації її психоемоційного розвитку. В психокорекційній практиці арттерапія розглядається як сукупність технік, що побудовані на застосуванні різних видів мистецтва у своєрідній, доступній кожному формі, що полягає в терапевтичному, корекційному та розвитковому впливі на особу через творчість. Арттерапія володіє об’ємними і доступними можливостями практично для кожної дитини з ООП, як невербальний засіб спілкування сприяє швидкій соціалізації дитини з особливими потребами в колективі. 

 

Вебінар «Психоемоційний розвиток дитини з особливими освітніми потребами засобами арттерапії в умовах ЗДО» відбудеться 19 лютого 2025 р. о 18.00.

Посилання на реєстрацію перейти

Джерело: vseosvita

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Вебінар «Навчання та розвиток дітей із синдромом Дауна: методичні рекомендації та ідеї для занять»

Планування роботи фахівцями психологічної служби на 2022/2023 навчальний рік

Вебінар «Розвиток дрібної моторики як складової процесу активізації мовлення дітей з ООП. Практичні кейси»