Вебінар «Психолого-педагогічні стратегії в освітньому процесі інклюзивного класу ЗЗСО»
Аналіз
актуальних методичних розробок і практичного досвіду закладів освіти вказує на
існування певного розриву між загальнодержавною стратегією реалізації
інклюзивного навчання з урахуванням потреб і можливостей всіх здобувачів освіти
та базовим рівнем безпосередньої взаємодії педагога і конкретної дитини із
особливими освітніми потребами. Грамотна організація освітнього процесу включає
добір кожним педагогом оптимальних методів і форм роботи в інклюзивному класі
взагалі та методів і форм роботи зі здобувачами освіти з ООП зокрема з
урахуванням індивідуальних особливостей розвитку останніх. Обрані принципи,
методи і прийоми мають відповідати цілям і змісту уроку в інклюзивному класі, а
також враховувати характер і природу освітніх труднощів дітей з ООП. В рамках
запланованої зустрічі будуть представлені методичні розробки для педагогів
закладів загальної середньої освіти щодо вибору принципів і стратегій
організації освітнього процесу в інклюзивному класі.
Вебінар «Психолого-педагогічні
стратегії в освітньому процесі інклюзивного класу ЗЗСО» відбудеться 30 жовтня 2024 р. о 18.00.
Посилання на реєстрацію
перейти
Джерело: vseosvita
Коментарі
Дописати коментар