Вебінар «Зниження стресу у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку засобами арттерапії: ігри та вправи»

 

Сьогодення виховує в українцях адаптивність та стресостійкість. Постійний вплив зовнішніх і внутрішніх стресових чинників змушує нас нормалізувати певні емоційні стани, які, на жаль, накладають негативний відбиток на психіку людини. Діти дошкільного та молодшого шкільного віку ще вчаться взаємодіяти зі своїми емоціями і внутрішніми станами, тому для них надзвичайно важливими та корисними мають бути практики проживання та подолання стресу. Найм'якшим та найдієвішим методом може бути арттерапія, яка одночасно чинить вплив і на свідомість, і на сферу підсвідомого.

Запрошуємо ознайомитися з іграми та вправами з елементами арттерапії для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, покликаними навчити їх знижувати вплив хронічного стресу. Арттерапія (малювання, ліплення, музика, застосування тканин та піску) задіює усі системи аналізаторів, підвищує інтерес до виконання ігрової вправи і знижує серйозність ставлення до завдання, допомагає відволіктись та розслабитись. Відповідно, граючись і отримуючи задоволення від процесу, діти отримують одномоментний та накопичувальний результат: внутрішнє заспокоєння та покращення власного емоційного стану.

Запропоновані ігри та вправи можна використовувати з підлітками та дорослими, адже арттерапія у легкій формі розваги знижує контроль за собою, своїми думками, своєю поведінкою, допомагає відчути розслаблення і полегшення та підвищує настрій.

Рекомендуємо безпосередньо під час перегляду вебінару виконувати деякі арттерапевтичні вправи. Для цього просимо підготувати папір для малювання, кольорові олівці, пензлики та фарби, ємність з водою, сухі та вологі серветки, пластилін.

 

Вебінар «Зниження стресу у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку засобами арттерапії: ігри та вправи» відбудеться 22 жовтня 2024 р. о 18.00.

Посилання на реєстрацію перейти

Джерело: vseosvita

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Вебінар «Навчання та розвиток дітей із синдромом Дауна: методичні рекомендації та ідеї для занять»

Планування роботи фахівцями психологічної служби на 2022/2023 навчальний рік

Вебінар «Розвиток дрібної моторики як складової процесу активізації мовлення дітей з ООП. Практичні кейси»