Педагогічний кейс “Як зміцнити емоційний інтелект дитини дошкільного віку”

 

Діти мають багато можливостей у дитинстві, які підтримують їхні емоції. Ці можливості необхідно трансформувати в навчальні ситуації, що відповідають їхньому розвитку, і розвивати їх. Навчання не може відбуватися незалежно від емоційного інтелекту. Соціально-емоційні навички необхідно розвивати під час навчання, щоб досягти як успіху в навчанні, так і в житті. Важливо підтримувати емоційний інтелект у дошкільній освіті, щоб діти могли бути емоційно здоровими, справлятися з труднощами, поважати відмінності та отримати соціальну перспективу у співпраці з іншими.

Підтримка емоційного інтелекту в ранньому віці сприяє розвитку базових компетенцій, таких як розпізнавання, розуміння та керування емоціями, досягнення постійних успіхів.

Емоції є детермінантами реакцій. Наприклад, гнів, страх і огида підвищують увагу і спритність у момент небезпеки, подив дозволяє зосередитися на розумінні навколишнього середовища, смуток дозволяє зупинитися, подумати і адаптуватися до ситуації, а щастя дозволяє насолоджуватися моментом з реакцією розслаблення і рухатися вперед до нових цілей. Діти можуть регулювати свої емоції, покращуючи свій емоційний інтелект.

 

Педагогічний кейс “Як зміцнити емоційний інтелект дитини дошкільного віку” відбудеться 23 квітня 2024 р. о 18.00.

Посилання на реєстрацію перейти

Джерело: vseosvita

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Комплекс рятівника: коли бажання допомогти шкодить

Вебінар "Рухові активності для дітей із ООП, які можна реалізувати під час перебування в укритті"

Онлайн-курс «Діалоги без тривоги»