Педагогічний кейс “Як зміцнити емоційний інтелект дитини дошкільного віку”
Діти мають багато
можливостей у дитинстві, які підтримують їхні емоції. Ці можливості необхідно
трансформувати в навчальні ситуації, що відповідають їхньому розвитку, і
розвивати їх. Навчання не може відбуватися незалежно від емоційного інтелекту.
Соціально-емоційні навички необхідно розвивати під час навчання, щоб досягти як
успіху в навчанні, так і в житті. Важливо підтримувати емоційний інтелект у
дошкільній освіті, щоб діти могли бути емоційно здоровими, справлятися з
труднощами, поважати відмінності та отримати соціальну перспективу у співпраці
з іншими.
Підтримка емоційного
інтелекту в ранньому віці сприяє розвитку базових компетенцій, таких як
розпізнавання, розуміння та керування емоціями, досягнення постійних успіхів.
Емоції є детермінантами
реакцій. Наприклад, гнів, страх і огида підвищують увагу і спритність у момент
небезпеки, подив дозволяє зосередитися на розумінні навколишнього середовища,
смуток дозволяє зупинитися, подумати і адаптуватися до ситуації, а щастя
дозволяє насолоджуватися моментом з реакцією розслаблення і рухатися вперед до
нових цілей. Діти можуть регулювати свої емоції, покращуючи свій емоційний
інтелект.
Педагогічний кейс “Як
зміцнити емоційний інтелект дитини дошкільного віку” відбудеться
23 квітня 2024 р. о 18.00.
Посилання на реєстрацію
перейти
Джерело: vseosvita
Коментарі
Дописати коментар