Вебінар «Ігрова діяльність як засіб спілкування дітей та дорослих»
Гра виступає важливим
елементом у житті дитини: досягти майстерності в певних навичках; контролювати
своє оточення; підтримувати один одного; бути креативними; толерантними, самостійними.
Гра може виконувати кілька важливих функцій: засіб мінімізації, отже, наслідки
своїх дій та навчання; можливість спробувати комбінації своєї поведінки;
можливість ризикувати, не боятись невдач; досліджувати та експериментувати;
можливість для творчих результатів; зона проксимального розвитку.
Щоб зрозуміти гру,
спочатку ми повинні зрозуміти важливість оточення в очах дітей і дорослих.
Структуруючи освітнє середовище для гри, перш за все вихователю потрібно
розглянути наступні питання: Який простір потребують діти дошкільного віку як у
приміщенні, так і на відкритому повітрі? Чи є чітко позначені місця, в яких
можуть знаходитись діти? Чи достатньо місця між зонами для прогулянок навколо?
Усі ці особливості створення освітнього середовища сприятимуть свободі дітей
обирати власну діяльність, що, в свою чергу, розвиває складність їхньої гри, а
також заохочує постійно гратися.
Посилання на реєстрацію перейти
Джерело: Академія
інноваційного розвитку
Коментарі
Дописати коментар