Вебінар «Інклюзивне навчання: командна взаємодія педагогічного колективу і фахівців ІРЦ»
Як ми усі розуміємо,
інклюзивність в освіті є незворотньою. З метою забезпечення ефективності
освітнього процесу дітей з ООП, які здобувають освіту в умовах інклюзивного
навчання в закладах освіти, утворюється команда психолого-педагогічного
супроводу (КППС). Дотримуючись основних принципів діяльності,
команда супроводу реалізує навчання та виховання особи з ООП з урахуванням
потреб і можливостей, урахуванням інтересів учня/вихованця, активно співпрацює
з батьками, які, у свою чергу, є постійними учасниками КППС, а також, керується
нормативно-правовою базою для недопущення порушення прав особи з ООП на освіту.
Від розуміння якісних процесів командної взаємодії та їх реалізації залежить
комфортний процес навчання та якісне перебування учня/вихованця в закладі
освіти. Згідно Положення про інклюзивно-ресурсний центр №545, зазначено, що
фахівець-консультант ІРЦ є постійним учасником КППС (п.38 положення Організація
системного кваліфікованого супроводу, надання психолого-педагогічних та
корекційно-розвиткових послуг особам з особливими освітніми потребами). Саме
системний кваліфікований супровід за участю фахівця ІРЦ спрямований на
запобігання виникненню освітніх труднощів, їх мінімізацію, розвиток відповідних
компетенцій, сприяння розвитку потенціалу в осіб з ООП. Тому, сьогодні
говоритимемо про якісну взаємодію КППС, а саме, педагогічного колективу та
фахівців ІРЦ. Від їх налагодженої роботи, розуміння спільної відповідальності
(про це йдеться у примірному положенні про команду психолого-педагогічного
супроводу), визначення стратегій роботи, залежить якісний результат.
Вебінар «Інклюзивне
навчання: командна взаємодія педагогічного колективу і фахівців ІРЦ» відбудеться
8 грудня 2023 р. о 18.00.
Посилання на реєстрацію
перейти
Джерело: vseosvita
Коментарі
Дописати коментар