Вебінар «Інклюзивне навчання: командна взаємодія педагогічного колективу і фахівців ІРЦ»

 

Як ми усі розуміємо, інклюзивність в освіті є незворотньою. З метою забезпечення ефективності освітнього процесу дітей з ООП, які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання в закладах  освіти, утворюється команда психолого-педагогічного супроводу (КППС). Дотримуючись основних принципів діяльності, команда супроводу реалізує навчання та виховання особи з ООП з урахуванням потреб і можливостей, урахуванням інтересів учня/вихованця, активно співпрацює з батьками, які, у свою чергу, є постійними учасниками КППС, а також, керується нормативно-правовою базою для недопущення порушення прав особи з ООП на освіту. Від розуміння якісних процесів командної взаємодії та їх реалізації залежить комфортний процес навчання та якісне перебування учня/вихованця в закладі освіти. Згідно Положення про інклюзивно-ресурсний центр №545, зазначено, що фахівець-консультант ІРЦ є постійним учасником КППС (п.38 положення Організація системного кваліфікованого супроводу, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг особам з особливими освітніми потребами). Саме системний кваліфікований супровід за участю фахівця ІРЦ спрямований на запобігання виникненню освітніх труднощів, їх мінімізацію, розвиток відповідних компетенцій, сприяння розвитку потенціалу в осіб з ООП. Тому, сьогодні говоритимемо про якісну взаємодію КППС, а саме, педагогічного колективу та фахівців ІРЦ. Від їх налагодженої роботи, розуміння спільної відповідальності (про це йдеться у примірному положенні про команду психолого-педагогічного супроводу), визначення стратегій роботи, залежить якісний результат. 

Вебінар «Інклюзивне навчання: командна взаємодія педагогічного колективу і фахівців ІРЦ» відбудеться 8 грудня 2023 р. о 18.00.

Посилання на реєстрацію перейти

Джерело: vseosvita

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Вебінар «Навчання та розвиток дітей із синдромом Дауна: методичні рекомендації та ідеї для занять»

Планування роботи фахівцями психологічної служби на 2022/2023 навчальний рік

Вебінар «Розвиток дрібної моторики як складової процесу активізації мовлення дітей з ООП. Практичні кейси»