Казкотерапія як засіб формування інклюзивної культури дошкільників

 

Одним із основних питань дошкільної педагогіки і психології є пошук нових форм і методів розвитку й виховання дітей. Казка знаходить застосування в різних областях роботи з дітьми. Інклюзивна освіта – це визнання цінності всіх дітей і їхньої здатності до навчання, це гнучка система, де враховуються потреби кожної дитини. Інклюзивна освіта включає три аспекти: розробку інклюзивної політики; розвиток інклюзивної практики; створення інклюзивної культури.

Інклюзивну культуру можна розуміти як такий рівень розвитку суспільства, який виражається в терплячому, гуманному, безпечному ставленні людей один до одного, де розділяються ідеї спіробітництва, стимулюється розвиток всіх учасників освітнього процесу, де цінність кожного є результатом спільних досягнень. Інклюзивна культура — найважливіша складова інклюзивної освіти. Її несформованість негативно впливає на весь освітній процес і не дає високих результатів.

 

Вебінар «Казкотерапія як засіб формування інклюзивної культури дошкільників» відбудеться 14 липня 2023 р. о 18.00.

Посилання на реєстрацію перейти  

Джерело: vseosvita

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Вебінар «Навчання та розвиток дітей із синдромом Дауна: методичні рекомендації та ідеї для занять»

Планування роботи фахівцями психологічної служби на 2022/2023 навчальний рік

Вебінар «Розвиток дрібної моторики як складової процесу активізації мовлення дітей з ООП. Практичні кейси»