Казкотерапія як засіб формування інклюзивної культури дошкільників
Одним із основних питань
дошкільної педагогіки і психології є пошук нових форм і методів розвитку й
виховання дітей. Казка знаходить застосування в різних областях роботи з дітьми.
Інклюзивна освіта – це визнання цінності всіх дітей і їхньої здатності до
навчання, це гнучка система, де враховуються потреби кожної дитини. Інклюзивна
освіта включає три аспекти: розробку інклюзивної політики; розвиток
інклюзивної практики; створення інклюзивної культури.
Інклюзивну культуру можна
розуміти як такий рівень розвитку суспільства, який виражається в терплячому,
гуманному, безпечному ставленні людей один до одного, де розділяються ідеї
спіробітництва, стимулюється розвиток всіх учасників освітнього процесу, де
цінність кожного є результатом спільних досягнень. Інклюзивна культура —
найважливіша складова інклюзивної освіти. Її несформованість негативно впливає
на весь освітній процес і не дає високих результатів.
Вебінар «Казкотерапія
як засіб формування інклюзивної культури дошкільників» відбудеться 14
липня 2023 р. о 18.00.
Посилання на реєстрацію
перейти
Джерело: vseosvita
Коментарі
Дописати коментар