«Практичний кейс “Використання арттерапевтичних технологій у роботі з дітьми з ООП” »
Забезпечення реалізації доступної та якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сьогодення вимагає від закладів гнучкості та застосування в своїй діяльності інших форм, методів та технологій виховання, розвитку й навчання дітей. Одним з найбільш доступним та актуальним методологічним інструментарієм в діяльності педагога залишається арттерапія, суть роботи якої полягає не в навчанні малюванню, а в тому, що діти через різні техніки та використовуючи спеціально підібрані матеріали отримали дієві способи висловити свої переживання і накопичені емоції, трансформувати їх безпечні можливості висловитися і, таким чином, поліпшити свій емоційний стан. Арттерапія не має ні обмежень, ні протипоказань, будучи м’яким і безпечним методом при роботі з психоемоційним станом будь-якої дитини та сприяє загальному розвитку дитини.
Арттерапія
— це сучасний напрям психотерапії. Його визначають, як «використання мистецтва,
як терапевтичного фактору». Науковці відмічають, що у дітей, на відміну від дорослих,
існує тісний взаємозв’язок тілесного і духовного. Саме тому під час занять
творчістю діти відображають те, що відчувають, не намагаючись
проаналізувати це з точки зору етики чи естетики. Зокрема діти з особливими
потребами, які не можуть у достатній мірі вербалізувати свої відчуття та
емоції, дуже вдало здійснюють це у процесі занять з арттерапії, що в даному
випадку виступає й компенсаторним фоном для самореалізації, й засобом
спілкування, й опорою у діагностично-корекційній роботі.
«Практичний кейс
“Використання арттерапевтичних технологій у роботі з дітьми з ООП” » відбудеться 26 березня 2025 р. о 18.00.
Посилання на реєстрацію
перейти
Джерело: vseosvita
Коментарі
Дописати коментар