«Практичний кейс “Використання арттерапевтичних технологій у роботі з дітьми з ООП” »

 Забезпечення реалізації доступної та якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сьогодення вимагає від закладів гнучкості та застосування в своїй діяльності інших форм, методів та  технологій виховання, розвитку й навчання дітей. Одним з найбільш доступним та актуальним методологічним інструментарієм в діяльності  педагога залишається арттерапія, суть роботи якої  полягає не в навчанні малюванню, а в тому, що діти через різні техніки та використовуючи спеціально підібрані матеріали  отримали дієві способи висловити свої переживання і накопичені емоції, трансформувати їх  безпечні можливості висловитися і, таким чином, поліпшити свій емоційний стан. Арттерапія не має ні обмежень, ні протипоказань, будучи м’яким і безпечним методом при роботі з психоемоційним станом будь-якої дитини та сприяє загальному розвитку дитини.

Арттерапія — це сучасний напрям психотерапії. Його визначають, як «використання мистецтва, як терапевтичного фактору». Науковці відмічають, що у дітей, на відміну від дорослих, існує тісний взаємозв’язок тілесного і духовного. Саме тому під час занять творчістю  діти відображають те, що відчувають, не намагаючись проаналізувати це з точки зору етики чи естетики. Зокрема діти з особливими потребами, які не можуть у достатній мірі вербалізувати свої відчуття та емоції, дуже вдало здійснюють це у процесі занять з арттерапії, що в даному випадку виступає й компенсаторним фоном для самореалізації, й засобом спілкування, й опорою у діагностично-корекційній роботі. 

 

«Практичний кейс “Використання арттерапевтичних технологій у роботі з дітьми з ООП” » відбудеться 26 березня 2025 р. о 18.00.

Посилання на реєстрацію перейти

Джерело: vseosvita

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Комплекс рятівника: коли бажання допомогти шкодить

Як побороти страх зробити помилку?

Тренінг «Профілактика емоційного та професійного вигорання»